اعزام ۵ هزار زائر به مرقد مطهر امام راحل (ره) 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان گفت: در سالگر ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ۵ هزار نفر از استان قزوین عازم مرقد مطهر امام (ره) می‌شوند.

 سرهنگ برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به جمع خبرنگاران آمده بود گفت: استان قزوین در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که به شعار امام محور وحدت نامگذاری شده است توفیق اعزام ۵ هزار زائر به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارد.
 
سرهنگ برین در ادامه با قدردانی از همکاری دستگاه‌های متولی در اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) تصریح کرد اعزام در ساعات پایانی روز سه شنبه ۱۳ خرداد پیش بینی شده و همه قشر‌های مختلف جامعه می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: همه افراد علاقه‌مند و زائر اولی ها، نوجوانان و جوانان در این مراسم از ظرفیت راویان مکتب امام استفاده کنند. در حرم مطهر قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری برنامه‌هایی از جمله مستند و فیلم‌های کوتاه درباره امام پخش می‌شود.
 
وی اظهار کرد: استان توفیق دارد از زائران پیاده استان‌های گیلان و آذربایجان که عازم مرقد مطهر امام راحل هستند پذیرایی کند.
 
سرهنگ برین افزود: برنامه‌های مختلفی در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسجد حضرت امام خمینی (ره) و مسجد امام حسن عسگری (ع) به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با حضور افرادی که توفیق حضور ندارند برگزار می‌شود.
 
وی گفت: امسال اولویت حضور زائران با بانوان و زائر اولی هاست و شهرداری قزوین ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) پیش بینی کرده است.
 
این مقام مسئول سپاه تصریح کرد همه زائران بیمه هستند هیچ هزینه‌ای از افراد دریافت نمی‌شود و پذیرایی صبحانه و ناهار در نظر گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد محل ثبت نام افراد در پایگاه‌های بسیج محلات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.